Ahistaja ei saa mõnikord ise aru, et ta halvasti käitub
Töö juures tahavad kõik ennast mugavalt tunda. Kui mõni töötaja käitub nii halvasti, et teistel on tema pärast halb tööl olla, siis tuleb seda olukorda muuta. […]
Töö juures tahavad kõik ennast mugavalt tunda. Kui mõni töötaja käitub nii halvasti, et teistel on tema pärast halb tööl olla, siis tuleb seda olukorda muuta. […]
Töö juures tahavad kõik ennast mugavalt tunda. Kui mõni töötaja käitub nii halvasti, et teistel on tema pärast halb tööl olla, siis tuleb seda olukorda muuta.
Vaatame, kuidas Helen enda eest välja astus.
Helen töötab kontoris. Kahjuks häirib teda sageli tema töökaaslase Joosepi käitumine. Joosep kutsub Helenit „kiisukeseks“ ja „tibukeseks“ ja teeb muid kohatuid nalju. Ükskord palub Joosep Helenil kohvi teha. Kuid kohvi valmistamine ei kuulu Heleni töökohustuste hulka.
Helen otsustab Joosepiga oma murest rääkida. Ta selgitab, et Joosepi käitumine ei ole õige ega sobilik. Joosep solvab oma käitumisega Helenit, nii et Helen ei tunne end mugavalt. Helen palub, et Joosep enam nii ei teeks.
Tegelikult ei tahtnudki Joosep Helenit solvata. Joosep lihtsalt ei saanud ise aru, et tema käitumine häirib Helenit. Joosep mõistab nüüd, et tema varasem käitumine ei olnud sobilik. Igaühel peab olema õigus töötada nii, et keegi ei solva ega ahista teda. Pärast vestlust käitub Joosep Heleniga viisakalt. Helen saab edaspidi rahulikult töötada.
Häiriv ja sobimatu käitumine töökohal tekitab ebamugava olukorra. Seepärast ongi hea oma murest avalikult ja julgelt rääkida.